FLOWLEZ
Chamillionaire - The Sound Of Revenge (2005)

The Sound Of Revenge

アルバム
音楽家
ジャンル
言語


この曲を聴きます Chamillionaire - The Sound Of Revenge オンライン


  • Chamillionaire - The Sound Of Revenge


歌詞 Chamillionaire - The Sound Of Revenge


Yeah, a lightning bolt strikes in the air, yeah, finally it's here
Cause y'all are the judge, the day of judgement finally is near
In your eye I see a tear, and it's remindin me of fear
Rap's been dead so long, so stop denyin what you feel
Dis payback for the fact that y'all ain't tryin' to keep it real
Grim reaper that we call Revenge right beside ya in your ear
He's saying your time expired, time is finally due it's clear
Not sober mind is a weak mind and he's buyin you a beer - ha ha ha
Cheers... time for a toast (your heart's beatin', your heart's beatin')
To the haters that hate you the most (your heart's beatin')
And the friends that pretend to be your folks (your heart's beatin')
This is what revenge sounds like (your heart's beatin', your heart's beatin')
I hear your heart beatin', keep runnin' your mouth, yeah

Your mouth runnin' ahead of you, your mouth do what your legs should do
Let me walk to the edge with you, jump off of it, it
It sounds like your ready to, cause these rappers are terrible
And the game is unbearable but I'ma fix, fix
This feeling that's dead in you got your brains like a vegetable
Use the Pro Tools and tell 'em to edit it, it
Switch to somethin' that's better fool, turn it up what you better do
When I'm bringing revenge to you it sounds like this, this, this
Somebody call the doctor (you're not breathin, you're not breathin)
They ain't gonna be well after this one right here
You're not breathin (you're not breathin, you're not breathin)
Just make sure they learn the name (you're not breathin)
That's about to be runnin' the game (you're not breathin)
Tell 'em the name ... Chamillitary mayne

Shoulda heard what I was tellin' you, I don't do what the jealous do
I don't hate when a nigga make it, 'cause I'm smarter and better too
You run when they tell you to but I move when I'm ready to
If you stop to take a breather, see that I'm light years ahead of you
Y'all musta thought y'all wasn't gonna have to see me or somethin'
(You're not leavin', you're not leavin')
Houston, Texas, I'm here now (you're not leavin', you're not leavin')
Anybody gotta problem? (you're not leavin')
Speak now or forever hold your peace (you're not leavin')
I ain't think so yeah!

The feeling's great 'cause they pay me, I expect some hatred so daily
I'm sticking the middle finger up like the feeling's mutual baby
The franchise and they say that the future can't really trade me
In Houston, I'm number one like I'm in the place of McGrady
But keep on pacing it baby, the full truth has arrived
If they ask you about you nigga, you fin' to lie
They assk me about me and hear a truthful reply
They said they seem none better than me so hear the truth wit'cha eyes

Better go take over befo' it rains
'Cause I'd hate to say that I told you mayne
I know, I know what you're gonna say... but have it your way
I know these haters is gonna hate
And I see that angry look on your face
Tell 'em Sound of Revenge is on the way... this isn't your day
Lookin' for the truth, they ask me where have you been?
(Where have you been? Where have you been?)
Getting ready for these haters, I got somethin' for them
(Somethin' for them, somethin' for them)
You're real quiet till you think you hear a sound in the wind
(Sound in the wind, sound in the wind)
You turn around cause you think you hear that sound once again
You hear that? (Yeah what's that?)
That's The Sound of Revenge [gunshots]

(Girl)
See, I told you
That's what happens when you get on his bad side
Ha ha ha
Chamillitary mayne!
And now, for The Sound of Revenge

歌の翻訳 Chamillionaire - The Sound Of Revenge 日本語に


ええ、稲妻が空を襲います、そうです、ついにそれがここにあります
すべての人が裁判官であるため、裁判の日がようやく近づきました
あなたの目には涙が見えます、そしてそれは恐怖を思い出させてくれます
ラップは長い間死んでいるので、あなたが感じることを否定するのをやめてください
y'allがそれを現実に保つために試していないという事実に対する見返りはありません
私たちが耳元のすぐそばでリベンジと呼ぶ死神
彼はあなたの時間が期限切れになっていると言っています、時間は最終的に明らかにされています
冷静な心は弱い心であり、彼はあなたにビールを買います-ハッハッハ
乾杯...乾杯の時間(あなたの心のビータン '、あなたの心のビータン')
あなたを最も嫌う嫌いな人へ(あなたの心の鼓動)
そして、あなたの仲間であるふりをする友人(あなたの心の鼓動 ')
これは復讐の音のようです(あなたの心のビータン、あなたの心のビータン)
私はあなたの心臓の鼓動を聞きます、そうです、あなたの口を走らせてください、ええ

あなたの口はあなたの前を走り、あなたの口はあなたの足がすべきことをします
私はあなたと一緒に端まで歩いてみましょう、それから飛び降ります、それ
これらのラッパーはひどいので、準備ができているようです。
そして、ゲームは耐えられませんが、私は修正します、修正します
死んでいるこの感覚は、あなたの頭脳を野菜のようにしました
Pro Toolsを使用して、編集するように指示します。
ばかげているより良いものに切り替えて、あなたがもっとうまくできることを上げてください
私があなたに復讐をもたらすとき、それはこのように聞こえます、これ、これ
誰かが医者に電話する(あなたは息をしていない、あなたは息をしていない)
彼らはここでこれの後でうまくいかないでしょう
あなたは息をしていない(あなたは息をしていない、あなたは息をしていない)
彼らが名前を覚えていることを確認してください(あなたは息を吸いません)
ゲームが実行されようとしています(息を吸いません)
名前を教えて... Chamillitary mayne

私が言ったことを聞いたら、嫉妬深いことはしません
ダチがそれを作るとき私は嫌いではありません、なぜなら私はより賢くてより良いからです
彼らはあなたに言うときに実行しますが、準備ができたら私は移動します
息を止めるために立ち止まったら、私があなたより数年前にいることを確認してください。
Y'all Mustaは、Y'allが私や何かに会う必要はないだろうと思った
(あなたは退屈していない、あなたは退屈していない)
テキサス州ヒューストン、私は今ここにいます(あなたは退学していない、あなたは退学していない)
誰もが問題を抱えていますか? (あなたは退屈していません)
今話すか、永遠にあなたの平和を保ってください(あなたは退屈していません)
私はそうそう考えていません!

彼らが私に支払うので、気持ちは素晴らしいです、私は毎日そんなに憎しみを期待します
気持ちの相互赤ちゃんのように中指を突き上げている
フランチャイズと彼らは、未来は本当に私を取引することはできないと言います
ヒューストンでは、マクグラディの代わりに私が一番です
しかし、それを赤ちゃんのペースで続けてください、完全な真実が到着しました
彼らがあなたのダチについてあなたに尋ねた場合、あなたは嘘をついてしまいます
彼らは私について私に尋ね、誠実な返事を聞きます
彼らは私より良くないようだと言ったので、目で真実を聞いてください

雨が降る前に乗っ取りましょう。
私があなたにメインを言ったと言うのが嫌いだからです
私が知っている、私はあなたが何を言おうとしているのかを知っています...しかし、あなたのやり方でそれを持っています 私はこれらの憎しみが嫌いになることを知っています
そして、あなたの顔に怒った顔が見えます
サウンドオブリベンジが進行中です...今日はあなたの日ではありません
真実を探して、彼らは私にどこに行ったのかと尋ねます。
(どこに行った?どこに行った?)
これらの嫌悪者のために準備をして、私は彼らのために何かを得ました
(彼らのためにソメチン、彼らのために何か)
風の音が聞こえると思うまで、あなたはとても静かです
(風の音、風の音)
振り向くと、もう一度その音が聞こえると思います
聞いた? (ええ、それは何ですか?)
ザッツザサウンドオブリベンジ[gunshots]

(女の子)
ほら言った
それがあなたが彼の悪い面に乗ったときに何が起こるかです
ハハハ
Chamillitary mayne!
そして今、復讐の音のために


ミュージックビデオクリップ Chamillionaire - The Sound Of Revenge オンラインで見ます



  • Chamillionaire - The Sound Of Revenge

人気の曲 Chamillionaire